Loome teie ettevõttele äratuntava logo
Logo kujundamine
Logo tegemine
Logode tüübid
Logo tekstina
Tekstist logo koosneb ettevõtte või toote nime kirjastiilist. Sobivad nii standardsed stiilid kui ka eksklusiivsed, individuaalselt kujundatud stiilid. Kirjastiil võib erineda sümboliregistris (suurtähed / väiketähed), tähemärkide ja sõnade vahemikes, värvipaletis jne. Tekstilogo näide:
Logo graafilise sümbolina
See logo koosneb graafilisest sümbolist – ettevõtte logost. Sellised graafikad võivad põhineda millelgi täiesti abstraktsel või seotusega, reaalsel joonisel või nende kombinatsioonil. Näide logost kui graafilisest sümbolist:
Logo kui graafika ja teksti kombinatsioon
Kolmas logotüüp on ettevõtte graafilise logo ja selle tekstilise esituse sümbiootiline seos. Näide:
Kõige esimene logo
Väidetavalt on esimene ametlikult registreeritud logo õlletootmisettevõtte “Bass” kaubamärk, mis oli punase kolmnurgaga kombineeritud tekstipealdis.
See juhtus 1. jaanuaril 1876 Briti patendiameti peakontoris. Legendi kohaselt olid selle ettevõtte esindajad veetnud aastavahetuse öö patendiameti uste juures valvel, et järgmisel päeval saada ihaldatud registrinumber 1. Kui palju tõtt selles loos on, seda on raske öelda; “Bass” õlletehas muutuks siiski üheks suurimaks maailmas, samas kui tema logoga õlu teeb igavesti ajalugu läbi Édouard Manet ja Pablo Picasso maalide, kes lisasid õllepudelid legendaarse punase kolmnurgaga oma maalidele.