Kujundame bänneri
edukaks veebireklaamiks

Bännerite valmistamine

Loome stiilse ja pilkupüüdva reklaamibänneri, et inimesed saaksid teada teie ettevõtte, promoürituste ja eripakkumiste kohta. Meie ribareklaamide eripäraks on hästi läbimõeldud kujundus. Potentsiaalne klient saab hõlpsasti aru ideest, mida soovite edastada, samas kui graafika ja eriefektid aitavad seda ainult rõhutada. Meie ribareklaamid on kergesti märgatavad ja eriti tõhusad. Allpool on veel kasulikku teavet ribareklaamide tegemise kohta.

Bännerite tegemine


Esiteks - mis on ribareklaam (bänner)? Ribareklaam on reklaamipilt, mis on funktsionaalselt identne trükitud meedias oleva reklaamipildiga. Veebibänner erineb paberbänneritest selle poolest, et lisaks tekstile ja piltidele võib see sisaldada animeeritud funktsioone ning olla osaliselt või täielikult videona.

Lisaks staatilistele ja animeeritud bänneritele on olemas ka tekst- ja interaktiivsed bännerid (loodud Flashis või Java-s ja on võimelised kasutajaga suhtlema). Kuid kaks esimest tüüpi on kõige populaarsemad.

Staatiline bänner

Seda tüüpi ribareklaamid on kõige lihtsamad ja rakendatavad kõigis reklaamipindades. Staatilise bänneri saab hõlpsasti teisendada erinevatesse formaatidesse, mida on vaja üsna sageli. Sellised bännerid võtavad serveris vaid paar kilobaiti ruumi, mis veebilehel tähendab kiireimat laadimiskiirust. Enamasti tehakse neid JPEG-vormingus. Staatilisel vormingul on ainult üks, kuigi oluline puudus: seda ei saa animeerida. Sellele ribareklaamile ei saa animatsiooni lisada, seda näidatakse ainult mitteliikuva pildina. Staatilise bänneri näide:

Staatiline bänner

Animeeritud bänner

Nagu varem mainitud, on animeeritud ribareklaamid eri vormingutes ja neil on erinevaid eesmärke. Peamine eesmärk on siiski tähelepanu äratada mõne laheda animatsiooniga. Pole saladus, et erinevalt staatilisest pildist köidab liikuv pilt palju tõenäolisemalt pilku. Seetõttu võtsid animeeritud bännerid tehnoloogia arenedes veebireklaamide valdkonnas juhtivad positsioonid. Tavaliselt on bännerid saadaval GIF- või Flash-vormingus. Nende puudused on: staatilistega võrreldes kallimad; vaja läheb oluliselt rohkem serveriruumi (ja järelikult ka kodulehe ruumi); ja kõrgemad tehnilised nõuded reklaamipinnale. Näited animeeritud ribareklaamidest:

Animeeritud bänner

Võtke meiega ühendust ja leiame teile kõige sobivama bänneri tüübi, samuti loome teie ettevõtte edukaks reklaamimiseks kõige atraktiivsemad ja tõhusamad kujundused.
Bännerite valmistamine

Muud kasulikku ribareklaamide kohta

Arvatakse, et esimene bänner ilmus internetti 1994. aastal. Tegemist oli lihtsa kujutisega mis linkis teisele veebilehele. Ja just nii esimesi ribareklaame kasutatigi, otsereklaam ühelt lehelt teisele. Üsna varsti mõisteti, et sedasorti reklaamimisel on tohutu äripotentsiaal, mis viis bänner-võrgustike ja –infrastruktuuride plahvatusliku arenduseni. Ka tänapäeval on sedasorti reklaamimine kõrgelt hinnatud, vaid palju arenenumate tehnoloogiate ja bännerisüsteemidega. See juhtus enamasti kontekstuaalse sihtimistehnoloogia arengu tõttu. Selle tehnoloogia abil näeb lõppkasutaja ainult seda tüüpi reklaame, millest kasutaja potentsiaalselt huvitatud on.

Kuid kuidas saab ribareklaami tõhusust hinnata? Selle jaoks on mitmed põhiparameetrid:

  • Bänneri (ribareklaami) kuvamised - mitu korda ribareklaami näidati. Arvestatakse tavaliselt tuhandetes või miljonites.
  • Bänneriklikid (ribareklaami klikid) - üks olulisemaid parameetreid, kuna peate teadma, mitu korda inimesed teie reklaamil klõpsasid.
  • CTR (klikkimise määr) - kahe esimese numbri koefitsient, mis on ribareklaami klikkide ja ribareklaami kuvamiste suhe. Seda väljendatakse protsentides ja arvutatakse nii: näiteks teie ribareklaami näidati 1000 korda ja sellel klõpsati 10 korda, mis on 1 protsent 1000-st. Seega on teie ribareklaami CTR 1%.
  • Kampaania maksumus – ribareklaami (bännerireklaami) kampaaniale kulutatud kogusumma.

On ka muid parameetreid, mis aitavad ribareklaamide kampaania tõhusust kalkuleerida, kuid need on peamised. Võtke meiega ühendust ja toome selgust internet-turnduse keerdkäikudesse.

Kodulehe tegemine ja optimeerimine
Kodulehe tegemine OÜ
Lõõtsa 5, 11415 Tallinn
Äriregistri number: 14832477
Viber WhatsApp Telegram Skype
Skype ID: disain.ee
Disain.ee © 2019. Koik oigused on kaitstud. Materjalide kasutamine on lubatud ainult huperlingi abil taisteksti materjali juurde Disain.ee veebilehel.